17/5 pancakes & plugg



Var trött som få när jag kom hem, den obekväma powernapen i bussen var inte till någon nytta och att man var trött redan vid sju igår kväll men inte somna förrän närmare halv tolv var ingen succé det heller.

Men vem tror ni inte står och gör väärldens godaste pannkakor när jag kommer om inte mamsen, det satt verkligen inte fel, så fick en liten sockerkick och klara av några timmar till men nu börjar det dala..

Borde plugga engelska och borde göra praktisk marknadsföring, men orkar jag ? nä! Skräll.. Så långt har jag kommit (bilden i mitten) vilket är skitkort.

Nationell i matte kan ju hoppa upp och ta sig, skitsvårt! Sen kan ju Kalleponken få för sig att komma hem och ha det bra här istället för jag saknar honom väldigt, väldigt mycket! Men nä han åker nog inte hem därifrån förrän han blir tvingad.

Klockan är 20.22 och jag säger go natt!

Kommentarer
Postat av: Julia

RE: Tack så mycket(=

Åhh pannkakor är gott, det åt jag också igår;D

2010-05-18 @ 07:59:08
URL: http://joliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0