15/5 Spring' 10

Skulle kikat korpen med mina små gullungar imorses, men när vi vakna klockan 9 så vart det på tok för regnigt så vi sov lite till. När vi sen gick ut så var det varmt (!!!!) , det blåste men det var varmt.. Så nu är banne mig våren och snart sommaren här, underbart? Kan jag lova!

Gjorde väl inte någon alltför stor kraftansträngning på första halvan av dagen. Gick och köpte godis och koka nudlar, på tal om mat jag har nog inte käkat mer än det idag.. kom jag på nu haha ..

Hem, läsa veckorevyn, duscha bort gårdagen, övningsköra och det gick jättebra (!!!) och sedan hjälpa mamma att sy Sannas gardiner. Blev ju inte liite sugen på att kunna sy själv, tydligen har jag inte ärvt den delen av min mamma och inte kunskapen att laga mat heller, men i övrigt är jag en kopia har jag hört.. vilket jag inte hållet med om men ändå.

Och nu ligger jag här i min otroligt sköna säng, alldeless,alldeless ensam. Mer plats till mig men skulle inte varit fel att ha kalleponken att kramas med eller flickorna att trängas med..

Nu ska jag sluta  att skriva känns som det skulle kunna komma in på mycket ovärda saker, bilder från den lyckade gårdagen kommer imorgon, var så säker..


Sletna? NÄ!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

hahah babes :G

2010-05-16 @ 01:10:43
URL: http://muggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0