11/5 soooovmoorgon!

Sitter i Sanna's lägenhet och käkar rester sen gårdagen till frukost, har en enda lektion idag och den börjar tjugo över tolv så jag kan chilla än så länge. Igår storstäda jag & Sanna hennes lägenhet, gjorde tacos och gjorde slingor i mitt hår igen.. Hur det blev kan jag inte uttala mig om än för har knappt kollat mig i spegeln sen håret var blött. Men jag hoppas det ser bra ut haha!

Kom i säng vid halv ett för mig är det ju inga problem, stackars Sanna som började 8 bara.. Hon är nog inte så pigg nu om man säger så..

Imorgon- söndag är vi då lediga känns inte helt fel måste jag säga.. onsdag & torsdag ska gå åt till att umgås med Kalleponken som kommer hem sent i natt från Stockholm och åker på fredag igen ,då lite längre.. till Ayia Napa och är där i en vecka så han lär man ju inte se så mycket av..

På Fredag blir det nog party med de bästa flickorna och lördag, söndag får jag se vad jag ägnar mig åt..

Ne nu blir det nog en glass till efterrätt och sen ska jag fixa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0