31/ 3 passande..

Av alla dagar på året så blir jag just idag dunderförkyld väldigt passande eftersom det
är påsklov, snart påskhelg och imorgon ska jag till Halmstad.

Som sagt Halmstad imorgon med Sanna, pappa och bror. Ska först åka till Movement och
operera handen sen hade jag & Sanna tänkt att åka till Ullared när vi ändå är i trakterna.
Så får hoppas att jag mår hyfsat bra efter nersövningen så att jag orkar, men vad gör man
inte för Ullared, Sanna och mitt, just nu, skrikande shoppingbehov.

Nej nu ska jag gå och duscha för andra gången idag med någon bakteriedödande grej.
Får varken använda balsam eller hudlotion heller, så blir ju torr som Sahara öknen själv.





I värsta fall får väl Sanna köra runt mig i kundvagnen på Ullared, för
jag vill verkligen dit. Högst upp på listan står en vårjacka, eftersom
någon utan samvete tog med sig min skinnjacka ifrån gymmet.




Kommentarer
Postat av: sänni

bäst för dig att du mår bra :D PUSS

2010-03-31 @ 21:23:45
URL: http://sannakg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0