6/6 Sveriges Nationaldag

Känner att det inte blir så mycket skrivet här, igår var jag i stort sett död hela dagen. Slappa mig igenom hela dagen tills kvällen då jag övningskörde på riktigt för första gången. Åkte till flygplatsen för att jag skulle få åka lite fortare utan trafik på landningsbanan. 

Då var pappas kompis där så fick åka med honom upp och flyga först, försa gången i mitt liv jag flög. Ändå har pappa haft setificat (stavning?)  i snart ett år. Är nog dags att åka med honom snart haha =)

Fick köra hem och det gick jättebra för det mesta i alla fall, känns bra att ha kommit någonstans med körningen nu.


Idag gick jag upp vid 10 för att sola hade jag tänkt, men fick istället följa med pappa för att lära mig byta däck, kolla oljor, lufttryck osv. Kan ju vara bra att veta det med..

Nu ligger jag äntligen och solar fast strax kommer pappa & emil med tahimat så får väl gå in och gotta mig lite =) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0