20/6 Pizzabullar!

     
Håller på att baka pizzabullar, gud så gott!  Håller på att fixa mat för kommande arbetsveckor så jag kan frysa ner det och lätt ta med. Hitills har bara pannkakor blivit gjorda, idag pizzabullar, imorgon piroger och lasange kanske paj!

Har i alla fall umgåtts med min kära pojkvän idag, mysigt så. Åkte till skövde, laga mat, städa hans rum *hoost* ja =) Sen kom pappsen och vi övninskörde en del, går åt helvete rent ut sagt. Jag är bilrädd alla bilar som är inom hundra meter är monster och kärringstopp är min värsta fiende, som tur är får jag inte det så ofta längre =) !

Jag börjar jobba om två dagar känns helt sjukt! Men samtidigt kul, var där och handla idag och känner att det kan bli riktigt bra att vara där.

Nu har degen jäst klart! Dags att fullända dem! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0