18/6 Någorlunda annorlunda


Bild från igår


K
vällen har bestått av massa godsaker. Jag & mamma fixa först pannkakor sen kom melon,nektariner och bigaroer fram, så jäkla gott!

Sen kommer mamma med feta godispåsen och helt plötsligt har Emil gjort kladdkaka. Hade ju varit otacksamt att inte smaka lixom.. Så nu känner jag mig bara 10 kilo tyngre och med det går jag och lägger mig..

Just det ja hade besöksrekord idag, wiiho. Kenza, Blondinbella och de har flera tusen, hundra tusen besökare.. Men passa er för här kommer jag! Ne men nu börjar jag allt bli för trött haha, firade med att knåpa ihop en ny design i alla fall. Lär ändras både en och tusen gånger tror jag!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

SVAR:::: Nej det har jag ju inte, men full är den ändå :B

2010-06-19 @ 12:42:10
URL: http://muggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0