12/6 smeeeten

Gårdagen var hur go som helst, sluta vid halv tio ? ungefär då vi brukar börja annars haha. Jag, Becca och Sophie drog hem till Sophie och chilla. Jag fick för mig att jag tappat bort min mobil, ringde bussbolag osv. Visade sig att den låg hos Sanna haha vilken lättnad.

På kvällen blev det fest, var ju tvungen att fira att man klarat första året. Börja förfesta hos Ellinor med Sophie  och alla andra goa brudar. Sluta på Terrassen i smeten, fy fan geggigt smetigt ja.. men kul var det! 
 
Nu ligger jag här och ska inte göra någonting förrän det blir 45 års kalas/fest hos kusin. Sova & käka marknadsgodis, råka ju vara marknad där jag bor händer vartannat år. Så gick dit köpte mitt godis och gick hem igen för att slänga mig i sängen, gooooottt.


Kommentarer
Postat av: jenny

goooo kväll!

2010-06-12 @ 16:19:35
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0