23/12 jul = stress

Jag råka jobba idag med, men bara till två. Sov hos Pernilla inatt och hon sa att jag prata om jobbet i sömnen haha, snart kommer sillen och julskinkan och äter upp mig!
Mamma sitter fast i Östersund och beräknas komma hem vid 8 imorgon så vi får väl räkna med klockan 2. Hon är den som brukar sköta och organisera allt. Jag får väl ta över rollen som husmor och köra.. åååh livet känns tungt.
Snart åker väl Werner&Werner på i cd-spelaren med, en av få traditioner. Trotts att de suger så kan jag inte låta bli att tycka att det är mysigt..
Nej nu ska jag städa, laga julskinka, ta in gran, pynta gran, slå in sista julklapparna och tvinga Emil hjälpa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0